21 novembre 2011

La Xarxa pel Foment per la Inserció Laboral, XFIL, promociona un spot per la inclusió laboral de les persones amb qualsevol tipus de discapacitats a les empreses ordinàries

Fa 4 anys que es va crear la XFIL, Xarxa pel Foment per la Inserció Laboral,  formada per AMMFEINA ( la Fundació Privada Drissa n’és membre fundador), ACAPPS , ECOM , ACTAS i INSERTA, organitzacions que es caracteritzen per fomentar l’inserció laboral a l’empresa ordinària per aquelles persones que pateixen algun tipus de discapacitat.

Aquest any han realitzat un vídeo amb la idea de visibilitzar-se com a Xarxa, i donar a conèixer a la societat els seus principals objectius: la normalització de la vida de les persones amb discapacitat i la seva inserció laboral, principalment a les empreses ordinàries.

Per poder veure el vídeo, cliqueu en aquesta direcció:

Última actualització 29 juny 2017