29 novembre 2011

La Fundació Privada Drissa participa per segon any en el projecte col·laboratiu per a la promoció de la integració laboral de persones amb trastorn mental del programa Incorpora

Aquest és el segon any que la Fundació Privada Drissa participa en el Projecte Col.laboratiu per a la promoció de la integració laboral de persones amb trastorns mentals severs.

Aquest Projecte està promogut pel Programa Incorpora de l’Obra Social “La Caixa”.

L’objectiu d’aquest Projecte és estudiar les tendències actuals en les insercions laborals de persones amb malaltia mental, per tal de poder millorar, de cara a un futur immediat, la qualitat d’aquestes insercions a través d’un millor suport per part dels professionals de la inserció laboral.  Concretament, la finalitat d’aquesta segona edició del Projecte és contribuir a millorar els resultats qualitatius i quantitatius de la integració laboral de persones amb malaltia mental.

Última actualització 5 desembre 2017