14 novembre 2011

Avaluació del Projecte de la Fundació Privada Drissa “GRUP PSICOEDUCATIU TERAPÈUTIC” realitzat amb el suport de DIPSALUT.

El passat 9 de maig la nostra entitat va presentar a la convocatòria  sobre “Intervencions terapèutiques  per  a la millora de la qualitat de vida” de Dipsalut, el seu projecte GRUP PSICOEDUCATIU TERAPÈUTIC.

Aquest projecte té com a principal finalitat promoure la inclusió social de les persones amb trastorns mentals severs, mitjançant al participació d’un treballador de la Fundació Privada Drissa en els psicoeducatius de la Unitat de Subaguts de l’IAS.

En el projecte han participat 70 persones (8 sessions). El perfil són persones amb TMS: trastorns esquizofrènics, depressió major recurrent, trastorn bipolar maníac, trastorn bipolar mixt, paranoia, agorafòbia amb crisi d’angoixa, trastorn obsessiu compulsiu, trastorn límit de la personalitat, personalitat esquizotípica. Un 70% d’aquests usuaris són homes, pel que fa a la mitjana d’edat és de 41 anys. Un 70% no té cap tipus d’ingressos econòmics, la resta cobra algun tipus de pensió no contributiva o pensió d’invalidesa. Un 77% té una discapacitat reconeguda legalment igual o superior al 65% i el seu grau de satisfacció en relació a la intervenció del formador terapèutic és molt alt.

Última actualització 29 juny 2017