29 novembre 2011

Girona Centre Eix Comercial renova el contracte de serveis de neteja a la Fundació Privada Drissa

La Fundació Privada Drissa i Girona Centre Eix Comercial  ahir, 28 de novembre de 2011, van signar la renovació del contracte de serveis de neteja de vidres, a través del qual l’agrupació de comerç ofereix aquest servei als establiments associats de l’eix comercial. Durant l’acte de signatura, celebrat a la seu de Girona Centre, el president de l’associació, Josep Maria Noguer, ha destacat la voluntat de mantenir el seu compromís amb entitats que “aporten amb la seva activitat econòmica un valor social afegit”. Per la seva banda, la gerent de la Fundació Privada Drissa, Núria Martínez, ha mostrat la seva satisfacció per aquesta renovació “ja que ens permet continuar amb la nostra tasca i treballar, malgrat ser un col·lectiu estigmatitzat socialment, en el cor de l’activitat econòmica de la ciutat”.

La gerent de la Fundació Drissa, Núria Martínez, i el president de Girona Centre Eix Comercial, Josep Maria Noguer, en el moment de la signatura.

Última actualització 29 juny 2017