24 novembre 2011

Els membres de Partnering for Succes visiten el projecte de la Fundació Privada Drissa

La Fundació Privada Drissa va rebre el passat 16 de novembre una visita a la seva finca de Campllong , d’un grup de professionals de l’àmbit de la inserció laboral de discapacitats d’Anglaterra i Finlandia, en el marc del projecte internacional Partnering for Success .

Aquest projecte està liderat per la Fundació Astres, i la Fundació Drissa hi ha  estat col.laborant els darrers mesos, amb l’ànim de treballar el tema de l’aprenentage al llarg de la vida Grundtvig. El grup ha estat a Girona els dies 14, 15 i 16 de novembre assistint a diferents ponències i visites a recursos laborals.

La visita va consistir en una ponència que van realitzar les responsables de l’àrea social de la nostra entitat, en la qual es va explicar el projecte d’AMMFEINA ( Agrupació Catalana per la inserció laboral de les persones amb malaltia mental) i de Drissa. Posteriorment, es va fer una visita al projecte d’horta de Campllong, on l’encarregat del mateix va fer una explicació que va ser traduïda per una de les treballadores amb malaltia mental del projecte.

Aquest projecte de la Fundació Drissa rep el suport d’ IBERCAJA

Última actualització 5 desembre 2017