21 novembre 2011

El Grup Exit a la jornada d’Aspronis: Cooperar per al desenvolupament sostenible al nostre territori

El proper dia 25 de novembre, al Centre d’Estudis Avançats de Blanes, es portarà a terme la jornada que organitza ASPRONIS sobre: Cooperar per al desenvolupament sostenible al nostre territori. En aquesta jornada hi ha dues experiències que ja s’estan portant a terme en l’àmbit de la cooperació. Una és la de l’Associació Entrem-hi, que vindrà representada pel seu Director, el Sr. Joan Esteve i l’altre la del Grup èxit, que explicarà la Sra. Martínez, gerent de la Fundació Drissa.

El grup Èxit és una aliança empresarial en l’àmbit de l’economia social per a la prestació de serveis formada per Ecosol, Empresa d’Inserció de Càritas, Fundació Ramon Noguera i Fundació Drissa. El seu objectiu és la de mantenir i incrementar l’activitat econòmica de producció de béns o de prestació de serveis amb la finalitat de promoure la integració sociolaboral de persones amb discapacitat i en situació i/o en greu risc d’exclusió social de l’àmbit d’influència de les entitats integrants. Els col·lectius objecte d’aquesta finalitat són les persones amb discapacitat intel·lectual, les persones en risc d’exclusió social i les persones amb malaltia mental. El grup èxit va néixer al 2009 i podeu trobar més informació a www.grupexit.cat

Última actualització 20 setembre 2017