20 octubre 2011

UNNIM ha atorgat un ajut al projecte de consolidació de la brigada de neteja de la Fundació Drissa

L’obra social d’UNNIM ha atorgat un ajut al projecte de consolidació d’una brigada de neteja de la Fundació Drissa, que aquesta ha presentat a la convocatòria anual 2011-2012. La finalitat del projecte és consolidar la brigada de neteja, mantenint els llocs de treball ja existents i en la mesura del possible, ampliar a un nou lloc de feina per a una persona amb problemes de salut mental. L’objectiu general és promoure la inclusió i el manteniment en el treball de persones amb trastorn mental sever, mitjançant aquesta línia de negoci i entre els objectius específics, destaquen consolidar tres llocs de feina, crear-ne un, oferir un context de qualitat demostratiu de la capacitat productiva i laboral de les persones amb TMS, formar als treballadors i millorar l’organització productiva.

El projecte beneficiarà de manera directa a 4 persones.

Última actualització 23 juny 2017