14 octubre 2011

La Fundació Privada Drissa participa en la creació d’una Taula Gironina de la Discapacitat.

El passat dimarts 4 d’octubre varies entitats gironines, vinculades al món de la discapacitat i entre elles la Fundació Privada Drissa, es van reunir per crear la Taula Gironina de la Discapacitat. Aquesta Taula és fruit de la preocupació d’aquestes entitats generada pels anuncis del Departament de Benestar Social i Família, en relació als retards en els pagaments dels serveis que presta aquest col·lectiu, considerat la part més feble de la societat.  S’ha de tenir en compte que aquestes injustes mesures en el seu conjunt poden afectar a molts usuaris i també a molts professionals que formem part de les nostres entitats.

La Taula Gironina de la Discapacitat es reunirà sempre que sigui necessari  per estudiar i emprendre les mesures oportunes.

Per més informació consulteu la nota de premsa adjunta.

Última actualització 16 juny 2017