17 octubre 2011

Inici del primer curs de català per nouvinguts i per persones castellano parlants amb malaltia mental de la Fundació Privada Drissa

El proper dia 8 de novembre la Fundació Privada Drissa, iniciarà un curs de català  per a nouvinguts i persones castellano parlants  que pateixen problemes de salut mental. Aquest curs és una de les activitats del projecte Parlem en Català, que té el suport de la Direcció General de Política lingüística de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu és ajudar a aquestes persones a parlar i entendre el català , a utilitzar-lo en el seu dia a dia.

Aquesta és una activitat nova dins la nostra entitat. Hem elaborat una guia i unes fitxes de treball, la metodologia que volem aplicar és teòrica pràctica donant molt èmfasis a entendre i  parlar la llengua.

A mesura que anem validant el material amb la pràctica, el podreu trobar a descarregues de la pàgina web.

Amb el suport de :

Última actualització 5 desembre 2017