19 octubre 2011

Fundació Privada Drissa firma conveni amb l’Associació dels Protectors d’animals del Gironés

El passat 4 d’octubre del 2011, Fundació Privada Drissa i l’Associació de Protectors d’Animals del Gironès van signar un conveni de col·laboració per dur a terme tasques de manteniment del jardí i de les instal·lacions,  i col.laboració en les tasques de  manteniment dels animals abandonats.

Aquestes conveni es durà a terme des del Servei Prelaboral de la Fundació, amb la finalitat de que els usuaris i usuàries realitzin activitats amb fins terapèutics i per millorar les seves habilitats laborals. Alhora, també, ajudarem a l’Associació de Protectors d’Animals a complir amb el seu objectiu principal, fomentar l’adopció d’aquests animals abandonats i poder millorar la seva qualitat de vida.

Per més informació de l’Associació podeu consultar la seva pàgina del Facebook “Grup Protectors d’animals del Gironès”.

Última actualització 29 juny 2017