21 setembre 2011

Suport de la Direcció General de Política Lingüística pel projecte “Parlem en Català” de la Fundació Drissa

La Direcció General de Política Lingüística va comunicar a la Fundació Privada Drissa, el passat dia 16 de setembre que concedia un ajut de 500 euros per la realització del projecte “Parlem en Català”. Com ja s’havia informat anteriorment ( veure notícia de data 20 juny 2011) la Fundació Privada Drissa s’havia presentat a la convocatòria per a promoure l’ús de la llengua catalana a Catalunya. Parlem en  català, és un projecte destinat a tot el personal de l’entitat, però molt especialment, a les persones que pateixen problemes mentals. La nostre entitat té per objectiu la millora de la qualitat de vida de les persones amb malaltia mental, mitjançant l’habitatge i el treball. Estem convençuts que treballar és la millor manera  d’integrar-se i participar de manera activa en la societat i no podem oblidar que el nostre entorn més proper són les comarques gironines, on habitualment es parla en català. Així dons el que volem és ajudar a aquestes persones a millorar i a utilitzar habitualment aquesta llengua, com una eina més per la seva integració.

Amb el suport de :

Última actualització 29 juny 2017