21 setembre 2011

Fundació Privada Drissa impulsora d’un curs de postgrau de la UdG

Fundació Privada Drissa impulsa  la segona edició del curs de postgrau: INTERVENCIÓ EN PATOLOGIA DUAL: SALUT MENTAL I TRASTORNS DE CONDUCTA EN PERSONES AMB DISCAPA­CITAT I DEPENDÈNCIA

Aquest curs forma part d’un programa format per 3 itineraris, amb un bloc comú de 60 h i un bloc específic de 100 h que gestiona el Consorci Sant Gregori amb la col.laboració de la UDG.

Els estudiants amb titulació universitària podran obtenir un diploma de postgrau amb la realització d’un treball final.

Els itineraris són:

> Aplicació de Tècniques d’Estimulació per a Persones amb Discapacitat i Depen­dència

> Tractament de l’Envelliment per a Persones amb Discapacitat i Dependència

> Intervenció en Patologia Dual: Salut Mental i Trastorns de Conducta en Persones amb discapacitat i dependència.

L’objectiu principal d’aquest programa és donar a conèixer el col·lectiu de les persones amb discapacitat intel·lectual, com es treballa amb elles, quines eines o instruments es fan servir, com ajudar-los a millorar la seva qualitat de vida i les dificultats del dia a dia que els professionals que es troben

Les inscripcions ja han començat i es poden realitzar a la Fundació de la UdG (Pl. Jordi de St. Jordi, 1 de Girona)  o mitjançant la web:  www.fundacioudg.org.

Si voleu tenir més informació a l’apartat de descàrregues hi podeu trobar el tríptic informatiu.

Última actualització 23 juny 2017