30 setembre 2011

10 d’octubre: DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL.

L’Associació Família i Salut Mental de Girona i Comarques,  organitza un seguit d’activitats per celebrar el DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL, sota el lema: “La gran aposta: invertir en Salut Mental”

–         Del  3 al 28 d’octubre, Exposició fotogràfica: Un itinerari visual per les emocions de la vida. Es realitzarà al Centre Cívic Onyar de Girona.

–         Dissabte 8 d’octubre, a  la Rambla Llibertat de Girona, Punt d’informació de l’Associació Família i Salut Mental de Girona i Comarques, exposició i venda d’obres realitzades pels usuaris del Club Social de Girona i el de Figueres i diverses sessions de l’obra de teatre : “Un viatge de cine, versió reduïda de Notícies en Crisi”. Realitzada per membres del Club Social El Cercle de Girona.

–         Dijous 13 d’octubre a les 18h, “La Xarxa de Salut Mental i Addiccions i el nou context socioeconòmic”, a càrrec de Claudi Camps, director assistencial de la Xarxa de Salut Mental i Addiccions de l’IAS. Es realitzarà a l’Hotel d’Entitats de Girona.

Tots aquests actes estan realitzats amb la col·laboració de la Fundació Privada Drissa, entre altres entitats vinculades a la Salut Mental.

També a la població de Solsona diferentes entitats s’han organitzat per celebrar aquest dia.

Per més informació podeu trobar els cartells informatius tant el de Girona com el de Solsona a l’apartat de descàrregues.

Us hi esperem!

Última actualització 31 juliol 2017