13 juliol 2011

Participació de la Fundació Privada Drissa en la primera trobada de la Xarxa CX Agrosocial.

Ahir, dia 12 de juliol, a la Fundació Alicía, va tenir lloc la primera trobada de membres de la Xarxa CX Agrosocial. Aquesta xarxa, de la que la Fundació Privada Drissa n’és membre, és el nexe comú de les empreses socials (que fomenten inserció laboral de discapacitats, persones amb malaltia mental o en risc d’exclusió) i que tenen com a activitat principal qualsevol aspecte relacionat amb el medi ambient.

Actualment la xarxa té 15 empreses adherides de tot el territori de Catalunya. En aquesta trobada es van tractar diferents punts, com la situació actual de la propia Xarxa, la presentació de tres plans de negoci actualment en execució, els serveis que la Fundació Alicia oferirà als membres de la xarxa, així com la presentació d’alguns dels inversors implicats, com Joan Comas, en representació d’Acció Solidària Contra l’Atur; Miquel Miró, de G-19.COOP, o Juan Luis Segurado, d’IESE .

Aquesta primera jornada de treball va concloure amb un dinar, ofert per  l’OS de CatalunyaCaixa al restaurant La Fonda.

També es va presentar, en un acte a la tarda per als membres de Sinergroup i FPDrissa, les conclusions de la primera part de l’estudi que la consultora Everis està fent sobre el mercat ecològic a Catalunya, a fi d’establir un pla de negoci conjunt.

Última actualització 23 juny 2017