13 juliol 2011

La Fundació Privada Drissa i el Grup Incorpora Girona renoven conveni amb el Programa Incorpora

El passat dia 6 de juliol es va portar a terme la signatura del nou conveni del Programa Incorpora de l’Obra Social La Caixa per a l’exercici  2011-2012. L’Acte  va tenir lloc al Caixa Fòrum de Girona i va estar protagonitzat per la presencia dels responsables de les 12 entitats que, a les comarques de Girona, formen part del Programa Incorpora, juntament amb responsables de l’Obra Social de la Caixa. Aquestes entitats són: Fundació Altem, Càritas Diocesana de Girona, Suara Cooperativa, Grup Mifas, Fundació Astres, Creu Roja, La Fageda, Fundació Oscobe, Astrid 21, Fundació Privada Drissa, Fundació Map i Plataforma Educativa. Posteriorment,  també va tenir lloc una roda de premsa per presentar les actuacions que s’han fet a terres gironines,  en el marc del Programa Reincorpora, també gestionat per l’Obra Social La Caixa.

El Programa Incorpora té com a objectiu la inserció laboral de col·lectius que presenten especials dificultats per trobar feina, alhora que ofereix als empresaris un servei de qualitat. La Fundació Privada Drissa esta  vinculada al Programa Incorpora des del seus inicis, que es remunten a l’any 2006.

Última actualització 23 juny 2017