13 juliol 2011

El Programa d’Atenció a Domicili i Acompanyament Comunitari de la Fundacio Funamment necessita la nostra col•laboració

El Programa d’Atenció a Domicili i Acompanyament Comunitari és un programa que fins ara portava a terme la Fundació Funamment per tal de promocionar l’autonomia de les persones amb trastorn mental, oferint-los ajuda tant pel que fa les tasques pròpies de la llar, com per realitzar activitats fora d’aquesta.

Actualment, la Fundació Funamment ha hagut de tancar aquest programa, que atenia a 40 famílies, per falta de finançament econòmic. És per això que  la Fundació Funamment demana ajuda per tal d’assolir la quantitat de 5.000€  que els permeti reobrir aquest servei.

Si voleu col·laborar amb aquest projecte ho podeu fer a través de petites aportacions a la web: http://www.migranodearena.org/fundaciofunamment1

Última actualització 5 desembre 2017