28 juny 2011

Presentació del projecte “Parlem en Català” de la Fundació Privada Drissa a la convocatòria per promoure l’ús de la llengua catalana a Catalunya.

El passat dia 20 de juny de 2011, la Fundació Privada Drissa va presentar el seu projecte “Parlem en Català” a la convocatòria per a promoure l’ús de la llengua catalana a Catalunya.

El projecte consta de les següents actuacions: fer en català totes les actuacions internes de l’entitat ( memòries, actes, reunions, sessions de treball, formacions, ponències…), realitzar un curs en català per a persones amb malaltia mental a fi d’aprendre’l o perfeccionar-lo i utilitzar-lo en els TIC’s.

Des del nostre punt de vista, el català és una eina més per a facilitar la participació activa d’aquest col·lectiu en la societat i per això ens sembla interessant poder ajudar a aquestes persones a millorar-ne el seu ús o bé a aprendre’l.

Amb el suport de :

Última actualització 18 agost 2017