16 juny 2011

Fundació Drissa, juntament amb la Fundació Ramon Noguera i Aprodisca, realitzen avui, 16 de juny, a l’Auditori de Girona un acte musical.

Avui, dijous 16 de Juny, a les 18:30h a l’Auditori de Girona, tindrà lloc un acte musical, organitzat per la Fundació Ramón Noguera (discapacitat intel.lectual), l’ Associació APRODISCA de Montblanc (discapacitat intel.lectual) i la Fundació Privada DRISSA (persones amb malaltia mental).

L’acte consistirà en un concert de percussió i balls carioques per part del grup d’Aprodisca Batuke i una exhibició del grup de music dance de la Fundació Ramon Noguera.
La Fundació Privada Drissa col·labora amb el seu programa de ràdio “Ens patina l’embrague” fent difusió de l’acte i una entrevista als protagonistes. Si ho voleu escoltar, s’emetrà avui dijous de 17h a 18, a Ràdio Salt..
Ens agradaria molt que ens acompanyéssiu en aquest acte!!

Si hi voleu participar cal confirmar assistència al 972211953. Si no podeu, sempre podeu escoltar la difusió i entrevistes que han realitzat els nostres redactors del programa de ràdio “Ens patina l’embrague” en el programa del dijous dia 16 i que  trobareu penjat a la nostra pàgina web.

Última actualització 5 desembre 2017