27 juny 2011

Fundació Drissa i Sinergrup, elaboren un Pla de Negoci per la comercialització de productes ecològics, amb el suport de la Xarxa Agrosocial de Catalunya Caixa

Sinergrup ( entitat que agrupa organitzacions d’economia social, sense ànim de lucre, que treballen en l’atenció a col·lectius vulnerables, fonamentalment persones amb discapacitat i trastorns mentals i de la que en son membres , entre d’altres, entitats com La Fageda, Fundació Santa Teresa, Fundació Ginac, Fundació Onada, Fundació Sant Tomàs, Vívers del Bell-lloch) ha demanat a la Xarxa Agrosocial ( Social Farming) de Catalunya Caixa, l’elaboració d’un pla de negoci  per la comercialització de productes ecológics i ha demanat a la Fundació Drissa de participar-hi.  La Fundació Drissa, està desenvolupament des de ja fa uns anys un important projecte en l’àmbit de l’horta ecològica.

Aquest pla de negoci el desenvoluparà Everis i té per objectiu definir els objectius, l’estratègia  de negoci que aporti sostenibilitat a la iniciativa, el millor model operatiu i el pla d’acció. El conveni pel suport a aquest projecte ha estat signat avui dia 27 de juny de 2011.

Última actualització 16 novembre 2017