19 maig 2011

Sis entitats gironines, entre elles la Fundació Privada Drissa, incorporen al mercat laboral ordinari 126 persones amb discapacitat

El passat dissabte 14 de maig,  el Diari de Girona, dins el suplement d’Economia i Empresa, feia ressò de que durant  l’any  2010, 126 persones amb discapacitat varen trobar feina gràcies al treball realitzat  per sis entitats  gironines : La Fageda, Fundació Privada Drissa, Astrid-21,  El Vilar, Mifas i Tresc. L’article destaca que cal de continuar treballant en aquesta línia per donar sortida a totes aquelles persones amb discapacitat que actualment estan preparades per treballar. És per això, que  des de la Fundació Privada Drissa, continuem treballant per assolir una major integració laboral de les persones que pateixen trastorns mentals severs.

Per més informació podeu consultar el suplement del Diari de Girona, Economia i Empresa, del passat dissabte 14 de Maig.

Última actualització 29 juny 2017