4 maig 2011

Fundació Privada Drissa participa en la Jornada “Capacitat Local per a l’Acció”

El passat divendres, 29 d’abril, es va celebrar a l’Auditori de Girona la Jornada “Capacitat Local per a l’acció”.  En aquesta jornada,  diferents entitats i institucions gironines van poder demostrar i explicar  la feina que han realitzat a través de diferents comissions de treball,  així com les reflexions que s’han generat i les propostes per seguir treballant cap a la cohesió social.

La Fundació Privada Drissa, en nom del Grup Èxit ( aliança empresarial entre F. Ramon Noguera, Ecosol-Càritas i F.Drissa)  va presentar en la dita Jornada la feina realitzada a la comissió sobre “Contractació pública i   clàusules  socials”. La Fundació Drissa, ha estat la promotora d’aquesta comissió. A més, la nostra entitat, ha participat de manera activa en  la comissió de “millora de la qualitat de vida de persones amb alguna discapacitat”, liderada per la F.Ramon Noguera i ha col·laborat amb la comissió de “valoració del grau de solitud en persones grans i persones en risc d’exclusió social”, promuguda per Càritas..

Última actualització 20 setembre 2017