26 maig 2011

Entrevista a la Fundació Privada Drissa a la Cadena SER de Girona

En motiu de la visita del Delegat de Govern de la Generalitat de Catalunya, el Sr. Eudald Cassadessus, el director territorial del Departament d’Empresa i Ocupació, el Sr. Christian Serarols, i el director dels serveis territorials del departament de Benestar i Família, el Sr. Ferran Roquer,  a la nostra finca de Campllong, el passat dia 24,  la cadena SER de Girona va entrevistar al Sr. Felipe Cano, comercial de la Fundació Privada Drissa, en el marc del seu programa del migdia, “Hora L “, dirigit per Màxim Castillo, amb l’objectiu de preguntar-nos pel nostre projecte d’horta ecològica  i el nostre projecte social. Va ser una entrevista  amable i plena d’interès, per part de l’entrevistador, on vam tenir l’oportunitat d’explicar el què fem i el què volem fer.

Si esteu interessats ho podeu sentir a:

Última actualització 21 setembre 2017