30 maig 2011

El delegat del Govern visita l’horta ecològica de Campllong

El delegat del Govern, Eudald Casadesús, juntament amb el director dels Serveis Territorials d’Empresa i Ocupació, Christian Serarols, i el de Benestar Social i Família, Ferran Roquer, el passat 20 de maig, van visitar la nostra l’horta ecològica, situada en una finca de 11 hectàrees a Campllong. Allà es va reunir amb el president de la Fundació Privada Drissa, Max Marcó, i diversos membres del Patronat per conèixer de primera mà el projecte, que es va iniciar  el 2007, i les perspectives de futur, que ens aquests moments se està concretant amb una nova línia de negoci dedicada a l’elaboració de cistelles ecològiques, conjuntament amb una altra entitat de Cardedeu.

Actualment, a l’horta de Campllong hi treballen 15 persones amb trastorns mentals severs i, amb la implementació de les cistelles ecològiques, s’espera millorar la comercialització del producte, que principalment és hortalisses. El delegat del Govern ha destacat la importància del projecte tan pel seu vessant empresarial com social i ha encoratjat els membres de la Fundació a continuar la seva tasca.

Última actualització 16 juny 2017