6 abril 2011

Suport d’IBERCAJA al projecte d’horta ecològic de la Fundació Drissa

L’Obra social d’IBERCAJA ha donat suport al projecte de la Fundació Drissa d’horta ecològica. Aquest projecte es va presentar a la convocatòria que aquesta entitat va obrir a l’any 2010 ( 6ª convocatoria de Ayudas Ibercaja para proyectos sociales).

La Fundació Privada Drissa, ha implementat una nova línea de negoci basada en la producció agrària ecològica. Aquesta línea és innovadora, respectuosa amb el medi ambient i pretén diferenciar a la Fundació Drissa de la resta de CET.  El principal objectiu és el de  crear llocs de feina per a persones que pateixen malalties mentals i el suport rebut per part d’IBERCAJA ens ajudarà a fer-ho. Es preveu que hi participin 16 persones amb malaltia mental.

Última actualització 5 desembre 2017