14 abril 2011

La Fundació Tutelar de les Comarques Gironines assumeix l’activitat de la Fundació Tutelar del Gironès

El dia 7 d’Abril es va realitzar un acte on la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines i la Fundació Tutelar del Gironès, van signar la unió de les dues entitats i van aprovar els nous estatuts. Aquesta unió mantindrà el nom de Fundació Tutelar de les Comarques Gironines.

L’objectiu principal de la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines, de la qual la Fundació Drissa n’és membre fundadora, és la protecció legal i atenció social a les persones greument afectades pel patiment de malalties mentals, pels efectes causats per malalties relacionades amb l’envelliment i a persones en discapacitat intel·lectual.

Per  més informació podeu consultar la seva pàgina web: www.fundaciotutelar.org

Última actualització 16 novembre 2017