1 abril 2011

Dues empreses vinculades a la Fundació Privada Drissa, són reconegudes a l’Acte de Reconeixement de l’Empresa Inclusiva.

Ahir es va celebrar el 3er. Acte de Reconeixement de l’Empresa Inclusiva, del qual la Fundació Privada Drissa és membre organitzador, juntament amb Tresc, La Fageda, Astrid 21, Mifas i El Vilar. Dues de les empreses vinculades a la Fundacio Privada Drissa es varen veure reconegudes com a empreses inclusives. Les empreses CONSTRUCCIONS  REBUJENT S.A.DE FULLETS I FULLETONS/REPARTIDORS ho han estat per la incorporació de persones amb malaltia mental en els darrers anys.

Cal remarcar que l’acte va ser tot un èxit i que va comptar amb l’assistència de més d’un centenar de persones.

Han fet ressó d’aquesta notícia els principals diaris de les comarques gironines. Els podeu consultar a través d’aquests links:

?

Última actualització 23 juny 2017