18 març 2011

Presentació del projecte d’inserció socio laboral de la Fundació Privada Drissa a l’Associació Família i Salut Mental de les comarques gironines

La Fundació Privada  Drissa  presentarà el seu projecte d’inserció sociolaboral als membres de l’Associació de Família i Salut Mental de les comarques gironines. Aquesta presentació es porta a terme en el marc de les xerrades que l’Associació realitza cada mes.

Drissa presentarà el  seu projecte i donarà la paraula també al Sr. Felipe Cano i al Sr. David de Martín, que explicaran les tasques que realitzen i la seva visió del projecte.

La xerrada tindrà lloc el proper  dimecres 30 de març a les 18 hores a la Sala d’actes de l’Hotel d’Entitats  (Carrer de la Rutlla, 20-22. Girona) i està obert a tothom.

Per a més informació, podeu veure el programa a l’apartat de descàrregues.

Última actualització 18 agost 2017