5 desembre 2010

Xerrada sobre “Recuperación de la enfermedad mental grave” a l’Associació Família i Salut Mental

El proper dimecres dia 15 de desembre, a la sala d’actes de l’Hotel d’ Entitats ( Carrer Rutlla, 20-22 de Girona), es portarà a terme la xerrada sobre “Recuperación de la enfermedad mental grave” a càrrec del Dr. Fulgencio Corón ( psiquiatre del servei de rehabilitació  del Parc Hospitalari Martí i Julià)

Aquesta xerrada que, està oberta a tothom que estigui interessat, s’emmarca en l’activitat de l’Associació família i salut mental de suport als familiars de persones que pateixen malalties mentals i de sensibilització sobre les mateixes.

Última actualització 31 juliol 2017