5 desembre 2010

II Congreso anual de excelencia en el Tercer Sector: Creatividad e Innovación”

La setmana passada, concretament el dia 1 i 2 de desembre, es va portar a terme a Madrid el ” II Congreso Anual  de excelencia en el Tercer Sector de la Fundación Luís Vives” que aquest any estava dedicat a la creativitat i innovació dins de les organitzacions com a característiques necessaries pel seu desenvolupament.

La Fundació Privada Drissa hi ha participat amb l’assistència de dos membres al congrès. Cal destacar que la Fundació  Privada Drissa ha realitzat aquest any el diagnostic organitzatiu, un dels projectes de assistència tècnica que ofereix la Fundación Luís Vives a les entitats del tercer sector.

Podeu obtenir més informació sobre el congrès i les línies d’actuació de la Fundación Luís Vives a la seva pàgina web: www.fundacionluisvives.org

Última actualització 29 juny 2017