22 novembre 2010

Visita de la Directora General de la Direcció General d’igualtat d’oportunitats en el treball, del Departament de Treball a la Fundació Drissa

El dia  22 de novembre de 2010, la Sra. Sara Berbel, Directora General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball del Departament de Treball, ha visitat la seu de  la Fundació Drissa. En la seva visita ha estat acompanyada per la Sra. Núria Arnay, Directora dels Serveis Territorials de Treball a Girona, la Sra. Emilia Pallas ( Subdirectora General de Polítiques Laborals pe rla Diversitat)i la Sra. Núria Pàmies (Cap del Servei de programes per a la Diversitat).

En la seva visita la Sra. Sara Berbel ha tingut l’oportunitat de conèixer el Servei Prelaboral de la Fundació Drissa, on ha pogut conèixer a usuàris i usuàries d’aquest servei, així com  a les professionals del mateix. Posteriorment, s’ha realitzat una reunió amb el Sr. Lluís Franch, secretari del patronat de la Fundació Drissa, la Sra. Núria Fornalés, cap de l’àrea assistencial de l’entitat i la Sra. Emma Coca, cap de producció del Centre Especial de Treball Drissa. En aquesta reunió s’ha reflexionat conjuntament sobre la situació dels Cet’s i molt especialment sobre la inserció laboral de les persones amb malaltia mental.

Última actualització 16 novembre 2017