22 novembre 2010

Participació de la Fundació Drissa en el BANC DE TEMPS del projecte SINCRONIA d’Ammfeina

Ammfeina és l’agrupació catalana d’entitats per a la inserció laboral de les persones amb malaltia mental. La Fundació Drissa n’és entitat fundadora. Ammfeina, en el marc de les seves activitats, ha iniciat un projecte innovador, el projecte SINCRONIA, amb l’objectiu de donar resposta a tres necessitats detectades: la manca de cohesió entre les entitats que formen part de l’agrupació; la gran necessitat de coneixement per part de les entitats d’Ammfeina i la ncessitat de formació adaptada a les necessitats de les entitats.

SINCRONIA vol donar resposta a aquestes necessitats mitjançant diverses actuacions. La primera, que s’està portant a terme en aquests moments, és el BANC DE TEMPS, entre les entitats de l’agrupació Ammfeina ( tot i que està obert a d’altres entitats que hi puguin estar interessades).

El BANC DE TEMPS és un projecte sense ànim de lucre que té com a finalitat promoure l’intercanvi de temps entre persones de qualsevol entitat associada a Ammfeina, o amb altes entitats no associades, però vinculades d’alguna manera amb Ammfeina. En definitiva, es tracta de poder intercanviar informació, coneixement, aprofitar xarxes digitals, intercanviar estadístiques, informació sobre procediments que s’apliquen, models d’atenció a les persones amb malaltia mental….Cada entitat, en el moment d’inscriure’s en el BANC DE TEMPS, indica les seves necessitats i allò que pot intercanviar i rep un compte corrent d’hores disponibles per poder oferir i realitzar l’intercanvi amb les altres entitats sol.licitants.

Per a més informació sobre aquesta iniciativa podeu anar a l’apartat de descàrregues de la nostra web on trobareu les normes de funcionament i la guia orientativa sobre aspectes susceptibles d’intercanvi.

Última actualització 16 juny 2017