1 octubre 2010

Postgrau en Salut Mental i transtorns de conducta en persones amb discapacitat i dependència

Com ja vam anunciar en la nostra notícia del dia 7 de juliol i amb l’objectiu d’impulsar el desenvolupament d’una formació que permeti donar resposta a les necessitats dels professionals, de millorar i aprofundir en l’àmbit de la formació teòrico-pràctica de la discapacitat i la dependència, la Fundació Drissa, juntament amb altres entitats del sector com, Fundació els Joncs i Aspronis, ha conveniat amb el  Consorci Sant Gregori la realització d’un Postgrau en Intervenció en la Discapacitat i la Dependència.  Aquest postgrau, de modalitat presencial, i que compte amb la participació de l’UDG i el suport de l‘Obra Social “la Caixa”, es realitzarà del novembre de 2010 al juny del 2011 i consta de tres branques d’especialització diferenciades:

1.- aplicació de técniques en el tractament de l’envelliment per a persones amb discapacitat i dependència.

2.- aplicació de técniques d’estimulació per a persones amb discapacitat i dependència.

3.- intervenció en patologia dual: salut mental i trastorn de conducta per a persones amb discapacitat i dependència. Aquest és l’eix en el qual col.labora la Fundació Privada Drissa. Es realitzarà a Girona i a Barcelona. Les dates d’inici són a Girona el proper dia 3 de novembre fins al 15 de juny de 2011. A Barcelona s’inicia el proper 4 de novembre i finalitzarà el proper dia 16 de juny de 2011. La inscripció es pot fer fins el dia abans d’inici del curs.

Podeu obtenir més informació al nostre apartat de Descàrregues  on trobareu la informació corresponent al tercer eix o bé trucant al Consorci Sant Gregori ( 972 428200)

Última actualització 29 juny 2017