28 octubre 2010

L’Obra Social de Caja de Madrid, el Consorci de les Gavarres i la Fundació Privada Drissa, presenten un projecte social i ambiental per les Gavarres

Avui,  dijous 28 d’octubre de 2010, s’ha presentat  el projecte de creació d’una brigada forestal formada per persones amb trastorns mentals severs per al manteniment de l’Espai d’Interès Natural de les Gavarres.

L’Obra Social de Caja de Madrid, dins la convocatòria de 2010 d’ajudes per al foment de l’ocupació per a persones amb discapacitat, desigualtat o risc d’exclusió social ha atorgat una subvenció  a la Fundació Drissa amb l’objectiu d’establir una brigada forestal formada per persones que pateixen trastorns mentals severs i que realitza tasques de neteja forestal al massís de les Gavarres. El projecte compte també amb el cofinançament i la direcció tècnica del Consorci de les Gavarres.

En l’acte de presentació hi han assistit, en representació de Caja de Madrid, el coordinador de l’obra social a Catalunya i Balears, el Sr. Sergi Capell, el cap de zona, el Sr. Narcís Puigdevall i el delegat de la Bisbal, el Sr. Joan Aupí. En representació del Consorci de les Gavarres, el seu president, el Sr. Josep Espadalé i el gerent de l’entitat, el Sr. Oriol Armet. Per part de la Fundació Privada Drissa, el Sr. Raúl Ariza, encarregat de la producció de l’entitat, i la Sra. Mònica Mutos, treballadora social i membre de l’equip directiu de l’entitat.

Podeu veure el reportatge realitzat per TV Costa Brava en el següent link:

i les notícies de l’acte que sobre l’acte  han sortit publicades als dos diaris de la demarcació territorial de Girona:

Última actualització 23 juny 2017