28 octubre 2010

Finalització del projecte “Club de feina” de la Fundació Privada Drissa

Tal i com estava previst, a finals del mes d’octubre, ha finalitzat el projecte de “Club de Feina”  de la Fundació Privada Drissa que ha recolzat  la Caixa de Sabadell.

El principal objectiu del projecte ha estat  la inclusió de les persones amb trastorns mentals severs mitjançant el treball. Dels objectius del projecte el més destacable, entre altres, és que aquest projecte ha permès a persones amb trastorns mentals severs poder utilitzar durant unes hores a la setmana una aula d’ordinadors per a millorar els seus coneixements i s’ha elaborat un manual o dossier laboral que permet a la persona usuària tenir informació de legislació laboral, tipus de contractes, com fer un currículum, etc.

El total de persones que s’han beneficiat del projecte han estat 46 ( l’objectiu era 30). Cal destacar també que davant la important demanda obtinguda s’ha hagut de procedir a una llista d’espera.

Última actualització 5 desembre 2017