26 agost 2010

Participació de la Fundació Drissa a la Guia Recupera 2010 a través del servei prelaboral

La Guía Recupera 2010 és un recull d’establiments reparadors, de lloguer i de venda de productes de segona mà de la ciutat de Girona, que ha estat editada per l´ANG (Associació de Naturalistes de Girona) i l’Ajuntament de Girona, des de l’Àrea de Medi Ambient de Sostenibilitat.

La primera edició de la Guia Recupera s’edita l’any 2008 en motiu de que la gent estigui informada d’on pot portar a reparar, restaurar i/o recuperar  tots aquells productes que deixen de tenir interès pel propietari i/o que deixen de funcionar.  En l’edició d’aquest any 2010 també s’hi poden trobar botigues de segona mà i de lloguer.

En aquesta darrera edició el servei Prelaboral de la Fundació Privada Drissa ha decidit de participar-hi dins l’apartat de restauració de mobles, ja que aquest servei té des de ja fa més de 5 anys un taller de restauració de mobles.

Per més informació es pot consultar a www.girona.cat/guiarecupera

Última actualització 18 agost 2017