7 juliol 2010

Postgrau en la intervenció en la discapacitat i la dependència

Amb l’objectiu d’impulsar el desenvolupament d’una formació que permeti donar resposta a les necessitats dels professionals de, millorar i aprofundir en l’àmbit de la formació teòrico-pràctica de la discapacitat i la dependència, la Fundació Drissa, juntament amb altres entitats del sector com, Fundació els Joncs i Aspronis, ha conveniat amb el  Consorci Sant Gregori la realització d’un Postgrau en Intervenció en la Discapacitat i la Dependència.  Aquest postgrau, de modalitat presencial, i que compte amb la participació de l’UDG i el suport de l’Obra Social “la Caixa”, es realitzarà del novembre de 2010 al juny del 2011 i consta de tres branques d’especialització diferenciades:

1.- aplicació de técniques en el tractament de l’envelliment per a persones amb discapacitat i dependència.

2.- aplicació de técniques d’estimulació per a persones amb discapacitat i dependència.

3.- intervenció en patologia dual: salut mental i trastorn de conducta per a persones amb discapacitat i dependència.

Podeu obtenir més informació al nostre apartat de Descàrregues o bé trucant al Consorci Sant Gregori ( 972 428200)

Última actualització 20 setembre 2017