21 juliol 2010

Jornada tècnica de formació: “La contractació pública i política de persones en les organitzacions d’iniciativa social”

El proper dia 28 de setembre, es realitzarà una jornada tècnica de formació sobre contractació pública i política de persones en les organitzacions d’iniciativa social. Aquesta jornada l’organitza AMMFEINA ( agrupació catalana d’entitats per a la inserció laboral de persones amb malaltia mental). Hi participen com a ponents el Sr. Víctor Bayarri i la Sra. Yolanda Fillat, d’Alter Civites que parlaran sobre la contractació pública i concertació social en els entitats d’iniciativa social, i el Sr. Luis Ciriza d’Areté Activa, que tractarà les bases per a la planificació i direcció de RRHH en les organitzacions socials. La Fundació Privada Drissa, juntament amb Fundació Ramon Noguera i Ecosol participarà en aquesta jornada explicant la seva experiència en l’àmbit de la contractació pública amb el Grup ÈXIT.

A l’apartat de descàrregues trobareu més informació sobre aquesta jornada.

Última actualització 5 desembre 2017