28 juliol 2010

Creació del Grup de Consum de producte ecològic Drissa

Fa uns dies us vam  donar a conèixer una nova iniciativa de la Fundació Privada Drissa amb el suport de Bancaja: el GRUP DE CONSUM DRISSA. Tal i com us comentà vem a mesura que anem desenvolupant el projecte anirem informant del mateix.

Un grup de consum és un grup de persones interessades en comprar directament als productors els productes que aquest elabora, eliminant a l’intermediari. Els productes són cultivats a les rodalies del  lloc de residència, així també és redueixen les despeses de transport. Evidentment, el producte és de temporada, el que assegura que aquests són frescos. A més en el nostre cas, els productes que oferim són ecològics, com ho acredita des del 2007 la certificació de l’òrgan regulador en aquesta matèria, el CCPAE. El número de la certificació és el CCPAE:1259/P

El proper mes de setembre s’inicia aquest projecte, concretament el 9 de setembre. La primera comanda s’entregarà el 17 de setembre.

El que us oferim és apuntar-vos com a membre del grup de consum a fi de poder comprar el producte ecològic de la nostra finca de Campllong. Cada setmana us farem arribar la disponibilitat de producte per e-mail i podeu realitzar la comanda. Us la preparem i la podeu passar a buscar a l’Avinguda Sant Narcís número 18. Només cal comprometre’s a fer una despesa mensual mínima de 10€.  A partir del setembre us informarem de què cal fer per poder participar en el grup de consum Drissa.

Última actualització 16 juny 2017