10 març 2010

Ajut de la Caixa de Sabadell al projecte de la Fundació Privada Drissa “Club de feina”

?El passat novembre del 2009 es va signar el conveni de col.laboració entre la Fundació Caixa de Sabadell i la Fundació Privada Drissa pel projecte “Club de Feina”.

Aquest projecte té com objectiu promoure la inclusió de les persones amb trastorns mentals severs mitjançant el treball. Dels objectius del projecte el més destacable, entre altres, és que aquest projecte permetrà a persones que pateixen trastorns mentals severs el poder tenir un espai amb ordinadors, per millorar els seus coneixements en aquest àmbit i elaborar un dossier de la Fundació sobre món laboral, que permetrà a la persona usuària tenir informació de legislació laboral, tipus de contractes, com fer un currículum, etc.

Última actualització 20 setembre 2017